rindu kau

harini bgun lambat lagi..emm mase hari last ii sch laa terbgun lmbat..aku baru ingt nak usha kau adik
tapi kau rindu ke kat kau..kau syg lagi ke kat aku..wht ever..tapi aku tetap rindu kau yang dulu ain..semlam bila kau bukak pintu ict aku nmpak kau..aku pndg kau kau pun sama jgak...allah je tahu mcmna rindu aku kat kau..bila aku main vb smlm aku pikirkn kau je..aku akan lpskan tension aku masa spike..aku sayang kau dik..aku rindu kau..harini kau pegi tkd kan..aku nak kau pkai bracelet tuh..mcmne bila first time kau dpt bracelet tu n kau terus pakai..klau rindu aku pkailah bracelet tuh..harini aku x gi tkd ..kau bolehla train tnpa aku..aku ad suh kia ckp something kt kau..aku harap kau dngr..tolong jgn tukar topik ye..arini aku nak gi kl..tenangkan hati aku yg makin hancur berkecai..sejujurnya aku nak kita mcm dulu ain..aku hampir gila bila fikirkan kau setiap hari adik..

yang merinduimu
_affiq_

Comments

Popular posts from this blog

Ain Sofea

happy friday yesterday